Filosofia 1r Batxillerat - Mediterrània
1.ª Edición
8448636422
·
9788448636425
© 2022 | Publicado: 25 de Julio de 2022
PUNTS CLAUNou projecte que respon a les directrius de la LOMLOE.El contingut està molt relacionat amb la quotidianitat de l’alumne i el seu entorn. Descobrim a l’alumne els interrogants filosòfics d’una manera amena i propera a l’estudiant.…
Leer más
PUNTS CLAU
Nou projecte que respon a les directrius de la LOMLOE.
El contingut està molt relacionat amb la quotidianitat de l’alumne i el seu entorn. Descobrim a l’alumne els interrogants filosòfics d’una manera amena i propera a l’estudiant.
Novetats per a aquesta edició:
• Es dona molta importància a la pràctica amb diferents accions:
• Destaca la competència d’«Aprendre a aprendre», incloent-hi preguntes perquè l’estudiant reflexioni sobre com aprèn i ho relacioni amb el que ja sap.
• S’hi introdueixen projectes tant individuals com per desenvolupar el treball cooperatiu.
• Es fomenten aspectes relacionats amb l’interès comú, la sostenibilitat i la convivència democràtica treballats des dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
• Resolució de problemes d’una manera creativa i cooperativa.
• Propostes de treball relacionades amb l’ús de les TIC.
• Es treballen les situacions d’aprenentatge com indica la nova llei amb reptes plantejats des de l’aprenentatge basat en projectes (ABP) a les seccions finals.
PUNTS CLAU DEL PRODUCTE DIGITAL
El projecte digital per al docent conté activitats interactives, projecte curricular, solucionari, activitats complementàries, models d’avaluació, programacions, presentacions PowerPoint, àudios, vídeos i infografies.
Nou projecte que respon a les directrius de la LOMLOE.
El contingut està molt relacionat amb la quotidianitat de l’alumne i el seu entorn. Descobrim a l’alumne els interrogants filosòfics d’una manera amena i propera a l’estudiant.
Novetats per a aquesta edició:
• Es dona molta importància a la pràctica amb diferents accions:
• Destaca la competència d’«Aprendre a aprendre», incloent-hi preguntes perquè l’estudiant reflexioni sobre com aprèn i ho relacioni amb el que ja sap.
• S’hi introdueixen projectes tant individuals com per desenvolupar el treball cooperatiu.
• Es fomenten aspectes relacionats amb l’interès comú, la sostenibilitat i la convivència democràtica treballats des dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
• Resolució de problemes d’una manera creativa i cooperativa.
• Propostes de treball relacionades amb l’ús de les TIC.
• Es treballen les situacions d’aprenentatge com indica la nova llei amb reptes plantejats des de l’aprenentatge basat en projectes (ABP) a les seccions finals.
PUNTS CLAU DEL PRODUCTE DIGITAL
El projecte digital per al docent conté activitats interactives, projecte curricular, solucionari, activitats complementàries, models d’avaluació, programacions, presentacions PowerPoint, àudios, vídeos i infografies.